Snart är det Halloween...

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska klä ut mig till och om jag ska det! Det blir fest iallafall men det lutar åt the grudge.. Tror det kan bli riktigt sexigt ;) eller? Nej tack tycker att det är mycket snyggare med något sexigt en läskigt. Men men får se vad det blir som sagt :) nu tycker jag att alla ska tagga sjukt mycket det blir så mycket roligare då :D Lägger upp bilder efter helgen som varit så får vi se vad det blir...

Under här ser ni en bild på ett exempel på en riktigt läskig historia tycker jag! Elvira Wallenström i röd inringning.


Kommentarer
Postat av: elvis

haha jag är så läskig på den där bilden :(

2010-10-26 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0